CARA ORDER

CARA ORDER berbeza mengikut kategori PEMBELI.


INDIVIDU
Sertakan butiran berikut dengan lengkap :-

1. Nama Anda
2. Nombor Telefon Anda
3. Model Produk & Part Number
4. Kuantiti
5. Kaedah bayaran - online banking / online transfer / CDM / tunai
6. Cara Terima Produk - kami hantar / kurier / ambil sendiri


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


BADAN-BADAN KERAJAAN / GLC
Perlu menghantar LOCAL ORDER (L.O) yang lengkap dan hantar melalui faks dan
pos kepada kami.

Bayaran dibuat selepas penerimaan barang secara IBG (internet banking giro) ATAU dalam bentuk cek atas nama SZ SYSTEM & TECHNOLOGY.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SYARIKAT SWASTA
Perlu menghantar PURCHASE ORDER (P.O) yang lengkap dan hantar melalui faks
atau pos kepada kami.

Kami akan menghantar inbois (invoice) ke alamat premis anda.

BAYARAN PENUH harus dijelaskan sebelum kami membuat penghantaran produk.

Bayaran boleh dibuat secara IBG (internet banking giro), CDM, online transfer, tunai di kaunter bank RHB, cek syarikat* atau online banking.

*Bayaran melalui cek syarikat dianggap sah dan diterima selepas akaun bank penerima
 (kami) mendapat bayaran sepenuhnya. Biasanya 'cheque clear' dalam masa 2-3 hari bekerja.





No comments:

Post a Comment